Categorieën
Updates

Kom je huis uit met onze Jump-out!

Jump-out Workout!
Fitcamp Renkum organiseert samen met de gemeente Renkum maar liefst 5 jump-out workouts! Sporten is in deze tijd belangrijker dan ooit. Ben jij ook echt even toe aan iets sportiefs en in de buitenlucht? Of jouw kind? Dan is dit iets voor jou!

Na je digitale schoolles zorgt een enthousiaste trainer dat je meer uit jezelf haalt!  In deze workouts word je dus flink uitgedaagd om fit en sterk te worden, daarom willen wij je ook graag 5 keer zien.

Wat gaan we doen?
Vanaf onze eigen gym starten we de workout richting de Renkumse bossen hier trainen we met ons eigen lichaamskracht en conditie, daarnaast ook spelelementen. Elke workout is anders, en iedereen kan meedoen.

Datums

  1. Woensdagmiddag 3 maart
  2. Woensdagmiddag 10 maart
  3. Woensdagmiddag 17 maart
  4. Woensdagmiddag 24 maart
  5. Woensdagmiddag 31 maart

Tijden
Start workout exact om 15.00 – 15.45 uur 

Locatie
Fitcamp Renkum – Energieweg 4-3 Renkum
(Naast schoonmaakbedrijf Rees op het industrieterrein)

Kosten
Het kost je even wat energie, maar levert nog meer op;)

Leeftijd
12-16 jaar 

Maximale groepsgrootte
12 kids! Vol=vol

Wat heb je nodig?
– Sportkleding voor buiten (oude kleding)
– Schoenen met voldoende profiel

Categorieën
Updates

Sport je mee met onze oriëntatieloop?

Sport samen en doe mee aan de oriëntatieloop, hieronder leggen we de stappen aan jou uit. Zo kunnen we samen toch door blijven sporten.

De oriëntatieloop is een echte workout in de buitenlucht van 45 minuten, waarbij je inschrijft op een afgesproken tijdstip. Er zijn verschillende locaties uitgezet vanaf de gym. Dit op loopafstand van de gym, waarbij kracht en conditie oefeningen zijn aangegeven. Dit is ideaal om je kracht, maar ook je conditie te onderhouden en/of te verbeteren. Zeker nu erg belangrijk, gezien we veel thuiswerken. 

Per locatie op het industrieterrein, of op zaterdagochtend meer richting de bossen, zijn er oefeningen uitgezet. Deze oefeningen wisselen we elke training af. De locaties bepaal je zelf door bijvoorbeeld met de grote dobbelsteen te gooien bij de gym en daarna direct weer te vertrekken naar de desbetreffende locatie. Zo houden we een grote spreiding en kan een ieder op zijn of haar niveau sporten. 

oriëntatieloop


Heb je een blessure of is conditie momenteel erg achteruit gegaan? Je kunt de oefeningen ook met stevig wandelen doen of een combinatie met hardlopen om het weer op te bouwen. 

Elke workout start om de 5 minuten, de trainer legt de workout kort en bondig uit bij de gym. Waarna je start op je eigen niveau met je buddy of alleen. Een warming-up kan je doen door even rondje in te lopen en even wat stretches te doen. Voor de avond sessie, neem je lampjes mee en trek je reflecterende kleding aan.

Belangrijke regels:
– Inschrijven verplicht (max twee personen).
– Kom echt op tijd aanwezig i.v.m. de corona maatregelen (zo kort mogelijk van tevoren).
– minimaal 1,5 meter afstand houden of meer.


Lees hieronder ook onze andere blogs!